Kraj

BBDO autorem kampanii informacyjnej o reformie emerytalnej

Kampania powstała na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2xZP_pI3-QM%22%7D
Agencja BBDO przygotowała kampanię informacyjną na zlecenie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, w której promuje reformę emerytalną.

W ramach kampanii agencja przygotowała dwa spoty. Nie udało nam się ustalić, która agencja odpowiedzialna była za zakup mediów.

W przetargu na kampanię BBDO wygrała z agencjami PZL, Young & Rubicam i Gruppa66 Ogilvy.

 

(Aktualizacja z dn. 18.04.2012)