Kraj

BBDO autorem spotu dla Ministerstwa Sportu i Turystyki

W kampanii "Stop zwolnieniom z WF" udział wzięła Anna Lewandowska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNZKhbVmS-PU%22%7D
Agencja BBDO Warszawa przygotowała nową kampanię dla Ministerstwa Sportu i Turystyki, która ma promować aktywność fizyczną wśród dzieci, szczególnie wśród uczennic gimnazjów. W kampanii “Stop zwolnieniom z WF” udział wzięła Anna Lewandowska. W zeszłym roku ambasadorem kampanii był koszykarz Marcin Gortat.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada bezpośrednio resort MSiT.