Zagranica

BBDO powołuje Crystal Rix na stanowisko CMO

Rix będzie też nadal piastować funkcję chief strategy officera BBDO New York.

BBDO powołuje Crystal Rix na stanowisko CMO
Na stanowisku szefowej strategii nowojorskiego oddziału BBDO Crystal Rix pracuje od 2017 r. Wcześniej była tam dyrektorką ds. planowania i rozwoju biznesu, odpowiadała za takie marki jak Mars, AT&T i Barbie. Z BBDO związana jest od początku kariery zawodowej w 2004 r., niemal nieprzerwanie, gdyż przez rok pracowała w Venables, Bell & Partners. Zaczynała w BBDO West jako senior brand strategist, a do biura w Nowym Jorku trafiła w 2011 r.

Jako chief marketing officer BBDO zajmie się rozwojem nowego biznesu, odpowiadaniem na potrzeby biznesowe klientów oraz promowaniem oferty agencji w komunikacji z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Andrew Robertson, prezes i CEO BBDO Worldwide, stwierdził w oświadczeniu, że grupa nie miała do tej pory właściwej osoby na stanowisko CMO, ale teraz Rix jest odpowiednią kandydatką.

(Adweek)