Ruszyła kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę www.pracanakoncie.pl, gdzie młodzi mogą zapoznać się z ofertą konta w mBanku, informacjami dot. oszczędzania pieniędzy oraz dodatkowymi informacjami jak generator CV, przykładowy przebieg rozmowy rekrutacyjnej, itp.
Kreacja kampanii to kontekstowe zdjęcia młodych ludzi w ich pierwszej pracy, zrealizowane w technice bullet time polegającej na ustawieniu kilkudziesięciu aparatów, które w promieniu 180 stopni jednocześnie robią zdjęcia, a po montażu o efekcie możemy się przekonać w mediach społecznościowych wybranych do komunikacji. Wyróżnia je spójny claim: “Pierwsza praca na koncie? Pierwsze konto do pracy”.
Działania reklamowe potrwają dwa miesiące. Wyzwaniem komunikacji jest precyzyjne dotarcie do grupy celowej, dlatego działania będą prowadzone z wykorzystaniem kanałów SoMe takich jak: Instagram, Facebook, Snapchat i TikTok. W kampanii digitalowej stosowane są rożne formaty display, wykorzystywany jest Youtube oraz platformy związane z pierwszą pracą.
mBank systematycznie tworzy komunikację dla młodych wykorzystującą kontekst tzw. “big moments” (osiemnastka, podwójny rocznik, studniówka). Według badań IQS, mBank jest pierwszą rozważaną marką bankową wśród osób w wieku 16-20, które ją znają, chętnie zakładają konta i uważają, że to bank pasujący do nich.