Kraj

BE Media wprowadza nośniki OOH w publicznych przychodniach

Sieć nośników obejmie 1,3 tys. przychodni w całej Polsce.

Agencja reklamowa BE Media od 1 sierpnia br. powiększa ofertę o nowe media – plakaty dostępne dla klientów w ponad 1,3 tys. przychodniach publicznych w całej Polsce. Dystrybucja materiałów edukacyjnych oraz promocyjnych w formatach A3 i A4 oraz ulotek reklamowych będzie się odbywać na nośnikach reklamowych w strategicznych dla pacjenta miejscach, tj. przy gabinetach lekarskich wszystkich specjalności. Dzięki temu targetowane treści reklamowe dotrą bezpośrednio do pacjentów, lekarzy oraz personelu medycznego.

Agencja BE Media, rozszerzając sieć nośników o przychodnie publiczne w całej Polsce (w ofercie agencji jest popularna sieć digital signage w przychodniach prywatnych), dysponuje aktualnie jedyną na rynku ofertą mediów pharma OOH, teraz ze zwiększoną, wielomilionową widownią.