Kraj

Reklama

BeDigital autorem kampanii wód witaminowych DrWitt

Kampania obejmuje spoty na YT oraz współpracę z influencerami.

Grupa Maspex rozszerzyła markę DrWitt o linię wód witaminowych Iso Vitamin Water, skierowanych do osób aktywnych, a także tych, którzy na co dzień dbają o nawodnienie. Woda witaminowa DrWitt to połączenie soków owocowych, witamin i minerałów. Zawarte w niej roztwory węglowodanowo-elektrolitowe zwiększają wchłanianie wody podczas ćwiczeń fizycznych. Produkt ma lekką formułę napoju izotonicznego. Marka oferuje cztery warianty, a każdy z nich zawiera zestaw witamin i minerałów oraz jest bez dodatku konserwantów: mango-cytryna – Mg + witaminy; kaktus – selen + witaminy; arbuz-jagoda – cynk + witaminy, grejpfrut-aloes – selen + witaminy.

Wprowadzeniu wody witaminowej DrWitt towarzyszy kampania, która osadza markę w sportowym i młodzieżowym klimacie, podkreślając tym samym charakter produktu. W jej ramach powstały spoty przeznaczone do emisji na YouTube, a dodatkowym wsparciem będzie współpraca z influencerami. Tworzeniem kampanii zajęła się agencja BeDigital, media zakupił Starcom oraz dział mediów Maspex.