Kraj

Beko reklamuje lodówki z technologią HarvestFresh [wideo]

Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4All.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXgC0EAmCIsY%22%7D
Producent urządzeń AGD, firma Beko, wprowadza na rynek nową linię lodówek z technologią HarvestFresh. Towarzyszy temu kampania reklamowa obejmująca reklamę TV, działania digitalowe i materiały POS. Kampania odbywa się pod hasłem “Technologia trzech kolorów HarvestFresh: inspirowana naturą, zasilana światłem”.

Akcję przygotowały agencje McCann, Media Republic i 4All.