25 złotych, 60 srebrnych oraz 85 brązowych nagród zostało wręczonych w konkursie kreatywnym KTR 2019. Agencją Roku zostało VMLY&YR, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymało Ben & Jerry’s.
7 czerwca, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.
Nagrody otrzymali: Best of Craft – projekt fotograficzny “Goddesses” Zuzy Krajewskiej dla BWA Warszawa; Best of Design otrzymał The Voice From The Towers stworzony przez Sek Corp dla School of Form; Best of Communication otrzymała Projekcja Trailera Gry “God of War” na boisku NBA dla BBH New York i Sony Interactive Entertainment; Best of Charity otrzymała “Niezniszczalna tęcza” agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dla Unilever/Ben & Jerry’s, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza, Fundacja Wolontariat Równości.
Wszystkie zgłoszone projekty (1260) oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla, executive creative directora i chief creative officera z INGO Stockholm.
W tym roku po raz drugi zarząd KTR będzie przyznał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. Tegoroczne Hall of Fame otrzymali Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.
Listę wszystkich nagród i nominacji w konkursie KTR można znaleźć tutaj.