Wystartowała wielokanałowa kampania marki ubrań Benetton. Za kreację odpowiada 180 Amsterdam. Kampania realizowana jest pod hasłem “Clothes for humans”. Działania będą miały odsłony w Indiach, we Francji, w Niemczech, Grecji, we Włoszech, w Portugalii, Hiszpanii i Meksyku. Wcześniej wystartowała kampania w prasie, teraz w kinie i telewizji.
Na odsłony wideo składają się 15-sek. spoty z zabawną historią, np. młoda kobieta odbywa rozmowę kwalifikacyjną ubrana w elegancką białą bluzkę i marynarkę, ale oprócz nich ma na sobie tylko majtki.
Po zakończonej online rozmowie zamyka komputer i pisze wiadomosć na smartfonie. W drugim spocie widzimy biegaczkę, która właśnie wróciła z treningu, sięga do lodówki po ciastko z kremem. W trzecim – Para zaszywa się w sypialni, ale przed czułościami powstrzymuje ich zdjęcie rodziców dziewczyny.
(Campaign)