Zagranica

Benetton startuje z kampanią "Clothes for humans"

Marka pokazuje swoich konsumentów w nietypowych sytuacjach życiowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Feu9JDrc9588%22%7D
Wystartowała wielokanałowa kampania marki ubrań Benetton. Za kreację odpowiada 180 Amsterdam. Kampania realizowana jest pod hasłem “Clothes for humans”. Działania będą miały odsłony w Indiach, we Francji, w Niemczech, Grecji, we Włoszech, w Portugalii, Hiszpanii i Meksyku. Wcześniej wystartowała kampania w prasie, teraz w kinie i telewizji.
Na odsłony wideo składają się 15-sek. spoty z zabawną historią, np. młoda kobieta odbywa rozmowę kwalifikacyjną ubrana w elegancką białą bluzkę i marynarkę, ale oprócz nich ma na sobie tylko majtki.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_BuqR2eKd-A%22%7D
Po zakończonej online rozmowie zamyka komputer i pisze wiadomosć na smartfonie. W drugim spocie widzimy biegaczkę, która właśnie wróciła z treningu, sięga do lodówki po ciastko z kremem. W trzecim – Para zaszywa się w sypialni, ale przed czułościami powstrzymuje ich zdjęcie rodziców dziewczyny.

(Campaign)