Kraj

Berlinki z taneczną kampanią

Marka wystartowała z kolejnym spotem promocyjnym autorstwa Publicisu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9DMGEqAPUlU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Rozpoczęła się kampania przygotowana przez agencję Publicis dla marki Berlinki z portfolio Animeksu. Działania komunikacyjne są kontynuacją formatu kreatywnego, w którym Berlinki mówią same za siebie. Na potrzeby kampanii agencja stworzyła serię spotów. Pierwszy z nich jest od dzisiaj emitowany w telewizji.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na komunikowane wyjątkowe walory marki. Akcja rozgrywa się w przestrzeni kuchni. W spocie reklamowym, którego emisja rozpoczęła się wczoraj, pretekstem do dialogów Berlinek jest przebój “Girl like you”. W kolejnych tygodniach na antenie popularnych stacji telewizyjnych prezentowane będą jeszcze dwie kreacje.

Przygotowane przez Publicis spoty telewizyjne można obejrzeć w kanałach należących do stacji: TVP, Polsat i TVN.

Reżyserię spotu powierzono Wojtkowi Wawszczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Human Ark. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis pracuje dla marki Berlinki do lipca 2013 r. W tym czasie zrealizowała sześć spotów tworzonych w ramach cyklu “Berlinki mówią same za siebie”. Stworzone przez Publicis kreacje były m.in. emitowane w roli spotów sponsorskich w ramach 7. edycji programu “Must be the music”.