Zagranica

BETC otwiera podwoje w Londynie

Znany paryski butik kreatywny rekrutuje głównych menedżerów z agencji Modernista i DDB.

BETC, agencja należąca do Havasa, pod koniec miesiąca otwiera biuro w Londynie. BETC zatrudnia 600 osób i w ostatnich latach została uznana za jedną z najbardziej kreatywnych agencji.

W Londynie chce przyciągnąć nie tylko klientów lokalnych, ale też marki globalne.

CEO został Matthew Charlton, wcześniej w agencji Modernista, a dyrektorem kreacji Neil Dawson (z DDB London). Wcześniej pracowali razem w Bartle Bogle Hegarty nad budżetem Johnnie’ego Walkera. Obaj będą mieli mniejszościowe udziały w BETC.

W najbliższym czasie w ramach mikrosieci BETC otworzy też biura w USA, Brazylii i  Azji, łącznie będzie ich pięć.

BETC Paris powstała 17 lat temu. Obsługuje obecnie 68 klientów, w tym Peugeota, Air France, Canal+ i Disneyland. W 2010 roku została uznana w “Gunn Report” za drugą najbardziej kreatywną agencję na świecie, m.in. dzięki kampanii dla marki Evian “Rollerbabies”.

(Brandrepublic.com)