BETC, agencja należąca do Havasa, pod koniec miesiąca otwiera biuro w Londynie. BETC zatrudnia 600 osób i w ostatnich latach została uznana za jedną z najbardziej kreatywnych agencji.
W Londynie chce przyciągnąć nie tylko klientów lokalnych, ale też marki globalne.
CEO został Matthew Charlton, wcześniej w agencji Modernista, a dyrektorem kreacji Neil Dawson (z DDB London). Wcześniej pracowali razem w Bartle Bogle Hegarty nad budżetem Johnnie’ego Walkera. Obaj będą mieli mniejszościowe udziały w BETC.
W najbliższym czasie w ramach mikrosieci BETC otworzy też biura w USA, Brazylii i Azji, łącznie będzie ich pięć.
BETC Paris powstała 17 lat temu. Obsługuje obecnie 68 klientów, w tym Peugeota, Air France, Canal+ i Disneyland. W 2010 roku została uznana w “Gunn Report” za drugą najbardziej kreatywną agencję na świecie, m.in. dzięki kampanii dla marki Evian “Rollerbabies”.
(Brandrepublic.com)