Kraj

BGŻ BNP zastanawia się nad kontynuacją miniserialu reklamowego

Ponadmilionową widownię gromadziły odcinki serialu "Dwoje we troje" w Polsacie. Zachęcony wynikami bank rozważa kontynuację projektu branded content.

Jak pisaliśmy w MMP24 na początku marca, bank BGŻ BNP Paribas sponsorował 13-odcinkowy miniserial pt. “Dwoje we troje”, w którym występowali aktorzy znani z jego reklam (Michelle, grana przez Marietę Żukowską, oraz Michał, czyli Marek Kaliszuk). Akcja rozgrywała się w banku.

Każdy z odcinków emitowany na głównym kanale Polsatu w sobotę i niedzielę przed “Wydarzeniami” gromadził średnio 1,055 mln widzów na odcinek.

Ten miniserial to autorski pomysł duetu producenckiego Rafał Kolikow i Krzysztof Landsberg, który z sukcesem współtworzył pierwszy polski shortcom “Piąty Stadion” (Kompania Piwowarska/marka Tyskie). Reżyserem produkcji jest ceniony twórca komediowy – Tomasz Konecki, a autorami scenariuszy m.in. twórcy hitu “Listy do M. 2” – Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski.

Miniserial był uzupełnieniem kampanii reklamowej banku, za jej kreację i produkcję kampanii reklamowej miniserialu odpowiada Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów Havas Media, a za obsługę social media DDB Warszawa.

Zachęcony wynikami bank rozważa kontynuację projektu.