Kraj

BGŻ promuje pożyczki gotówkowe…

…już z myślą o Wielkanocy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FONaRhSJT9Ng%26list%3DUUswCckVRaUlDxJUYTHEcitQ%22%7D
Bank BGŻ rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje pożyczki gotówkowe.

 – Powoli zaczynamy przygotowania do świąt wielkanocnych, które – jak wiadomo – wiążą się z większymi wydatkami. Przygotowaliśmy rozwiązanie, które pozwoli na to, aby każdy mógł radośnie świętować – zachęca Andrzej Budasz, dyrektor departamentu produktów i usług bankowości detalicznej w banku BGŻ.

Bank kusi, obiecując, że klienci nie zapłacą prowizji za udzielenie pożyczki gotówkowej z ubezpieczeniem, a okres odstąpienia od umowy został wydłużony z 14 do 30 dni. Za każde pożyczone 1 tys. zł zapłacą 8 zł odsetek miesięcznie.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (30- i 10-sekundowe spoty) i w internecie (serwisy wideo i VoD). Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Nad produkcją czuwało studio produkcyjne  Alvernia Studios, a animację opracowało Studio Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Komunikację w internecie wesprze agencja Performics.