Bank BGŻ rusza z nową kampanią reklamową, w której promuje pożyczki gotówkowe.
– Powoli zaczynamy przygotowania do świąt wielkanocnych, które – jak wiadomo – wiążą się z większymi wydatkami. Przygotowaliśmy rozwiązanie, które pozwoli na to, aby każdy mógł radośnie świętować – zachęca Andrzej Budasz, dyrektor departamentu produktów i usług bankowości detalicznej w banku BGŻ.
Bank kusi, obiecując, że klienci nie zapłacą prowizji za udzielenie pożyczki gotówkowej z ubezpieczeniem, a okres odstąpienia od umowy został wydłużony z 14 do 30 dni. Za każde pożyczone 1 tys. zł zapłacą 8 zł odsetek miesięcznie.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (30- i 10-sekundowe spoty) i w internecie (serwisy wideo i VoD). Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Nad produkcją czuwało studio produkcyjne Alvernia Studios, a animację opracowało Studio Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Komunikację w internecie wesprze agencja Performics.