Kraj

BIC startuje z kampanią produktów dla dzieci [wideo]

Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuzHSTbvYJA4%22%7D
W ogólnopolskiej kampanii BIC Kids prowadzonej pod hasłem “Dla twojego małego artysty!”, marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest dobrą aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom dużo korzyści. W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VoD. Do akcji zaproszono także influencerów. Komunikację wzmocnią działania PR oraz materiały POS.

Kreacje i filmy na potrzeby kampanii digitalowej przygotowały agencje Helikopter i Columbit, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.