Kraj

Biedronka prowadzi kampanię teaserową nowej oferty [wideo]

Działania realizują Duda Polska i MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F718GH_JRHtA%22%7D
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) jest w trakcie przygotowywania nowej akcji dla klientów mających zarejestrowaną kartę “Moja Biedronka na co dzień”. Aktualnie prowadzi kampanię teaserową w telewizji oraz w folderach dostępnych w sklepach. – Szczegóły dotyczące właściwej kampanii będziemy mogli przekazać po 19 marca br. – informuje biuro prasowe Jeronimo Martins.

Za kreację kampanii odpowiada Duda Polska. Media dla Biedronki planuje i kupuje MEC.