Sieć pobiła akcją z Fajniakami swój ubiegłoroczny rekord.
W tegorocznej edycji akcji promocyjnej rozdawania maskotek w zamian za punkty zgromadzone za zakupy w sklepach swojej sieci Jeronimo Martins Polska (JMP), właściciel sieci 3 tys. sklepów Biedronka, wydał kupującym 8 mln maskotek (Fajniaków). Oznacza to, że firma pobiła tym samym swój ubiegłoroczny rekord – 7,2 mln szt. (maskotek Słodziaków).
Była to już piąta edycja tej akcji. Za wsparcie reklamowe odpowiadały agencje Duda i Huta 19 oraz dom mediowy Wavemaker.
Więcej z kategorii
Kraj
Szykujesz się do przetargu? Przejdź do
Oglądasz wydanie archiwalne.
Zamów dostęp
Poznaj najlepszy serwis branżowy o marketingu, reklamie i mediach!
Codzienna dawka informacji o nowym biznesie, przetargach, kampaniach, marketerach i
personaliach - przygotowana przez dziennikarzy "Media Marketing Polska".