Kraj

Bielmar promuje margarynę Palma

Rusza wielokanałowa kampania wizerunkowa marki promująca domowe wypieki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtRBrvlAxxEs%26%22%7D
W piątek wystartowała kampania wizerunkowa margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem (ZT “Bielmar”). Kompleksowe działania informacyjne, realizowane pod hasłem “Lubię domowe ciasto, a Ty?”, potrwają do Wigilii na łamach prasy, radia, telewizji oraz w internecie.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki margaryna Palma z Murzynkiem jako produktu z długą tradycją, silną rekomendacją do domowych wypieków i gwarancją kulinarnej satysfakcji, w kluczowym dla całorocznej sprzedaży okresie przedświątecznym.

Emisję 15-sekundowych spotów zaplanowano w TVN Style, Polsat Cafe, TVN Siedem, Puls, TTV, a także 12 kanałach tematycznych z pakietu Atmediów. Ponadto reklama będzie emitowana w weekendowym paśmie kina familijnego TVN i Polsatu oraz paśmie śniadaniowym TVP. Billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami TVP i TVN. Kampania prasowa koncentruje się na wybranych tytułach poradnikowych i kobiecych wydawnictw Bauer i Edipresse. Spoty radiowe będą emitowane w stacjach RMF FM i RMF Classic. Kampanię bannerową w internecie zaplanowano w wybranych portalach i blogach kulinarnych.

Kompleksową realizację kampanii obejmującą kreację spotów i ogłoszeń prasowych, a także zakup wszystkich mediów powierzono Innovations Communications Group. Działania PR dla marki Palma z Murzynkiem realizuje projektowo Kolterman Media Communications.