Kraj

Big-Acitve zmienia opakowania i startuje z kampanią [wideo]

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Carla Zuri.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKwfiUUqDNtQ%22%7D
Marka Big-Active (Herbapol-Lublin) wprowadziła modyfikacje w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon 100% Black i Pure Ceylon Earl Grey. Nastąpiła zmiana konstrukcji opakowania z pionowego na poziome, co sprawia, że mają być bardziej funkcjonalne. Kampanię z nowymi opakowaniami będzie wspierał nowy spot reklamowy, w którym znalazły się wszystkie kluczowe informacje. Relaunch zostanie dodatkowo wsparty kampanią zasięgową na kanałach social media Big-Active oraz wysyłką prasową do magazynów handlowych i lifestyle’owych.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Carla Zuri. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Obsługą PR zajmuje się Big Picture.