Przetargi

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Rituals Cosmetics

Agencja zajmie się m.in. komunikacją otwarcia sklepów stacjonarnych marki w Warszawie i Trójmieście.

Agencja Big Picture wygrała przetarg na obsługę marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, dostępnej dotychczas w e-commerce i perfumeriach Douglas i Sephora. Agencja Big Picture ma się zająć komunikacją najbliższych, kluczowych dla marki projektów. W ramach stworzonego planu komunikacji agencja odpowiedzialna jest za komunikację przed otwarciem pierwszego sklepu marki w Polsce i koordynację tego wydarzenia, influencer marketing, biuro prasowe, media relacje oraz rekomendacje strategiczne związane z komunikacją marki na polskim rynku. Do obsługi marki Rituals został skierowany zespół agencji w składzie: Klaudia Lis (senior PR consultant), Aleksandra Kołakowska (PR consultant) oraz Maria Dmitruk (PR executive).

Stacjonarne sklepy zostaną otwarte w sierpniu w centrum handlowym Arkadia w Warszawie oraz w Sadyba Best Mall w Warszawie, a w kolejnych miesiącach sklepy otworzą się także w Trójmieście.

Marka Rituals powstała w 2000 r., łączy kosmetyki do pielęgnacji ciała z kosmetykami do domu, które są sprzedawane w ramach kolekcji opartych na charakterystycznych składnikach i wyjątkowych zapachach.