Kraj

Billie Eilish w kampanii Deutsche Telekom [wideo]

Spot został wyprodukowany przez Papaya Films we współpracy z Saatchi & Saatchi London oraz domem produkcyjnym Somesuch.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfHFN-4kJyBA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Niemiecki koncern telekomunikacyjny Deutsche Telekom, do którego należy T-Mobile Polska, zawarł kontrakt reklamowy z amerykańską piosenkarką młodego pokolenia Billie Eilish. I to właśnie do tego pokolenia ma być kierowana komunikacja z jej udziałem. Jak twierdzą przedstawiciele T-Mobile, celem jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości. W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze.

Prawie wszystkie sceny w filmie zostały nakręcone w Warszawie. Spot wyprodukowany przez Papaya Films we współpracy z Saatchi & Saatchi London oraz domem produkcyjnym Somesuch, został wyreżyserowany przez kalifornijskiego reżysera Vincenta Haycocka. Za zdjęcia odpowiadał Mátyás Erdély. Produkcja powstała w ramach trzech dni zdjęciowych i kilkunastu lokacji przed wybuchem pandemii. Wzięło w niej udział kilkudziesięciu infuencerów, aktorów i statystów wybranych podczas międzynarodowego castingu.

(współpraca: Katarzyna Kacprzak)