W kategorii TV/film Kreaturę odebrały Film It i PZL za pracę “Finnish Trolls” dla marki Finuu (Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica” SA). Nagrodę główną w kategorii outdoor/indoor (OOH) za kampanię “Łódź pozdrawia” zrealizowaną dla Urzędu Miasta Łodzi odebrała agencja Mosqi.to. Peppermint zwyciężył w dwóch kategoriach: digital (serwis, aktywacja na WWW) oraz reklama własna dzięki pracy “Wybieramyklienta.pl”. Kreaturę w kategorii digital (social media) zdobyła agencja The Digitals za kampanię “Zjednoczenie braci” przygotowaną dla Warki (Grupa Żywiec). Akcja “Charytatywni.allegro – Podziel się tym, co masz najlepszego” dała zwycięstwo agencji Biuro Podróży Reklamy w dwóch kategoriach: kampania zintegrowana oraz materiały promocyjne (direct mail). Projekt przygotowany został dla marki Charytatywni.allegro.pl (grupa Allegro). W kategorii event Kreaturę odebrała agencja Artegence za “WeFree” przygotowany dla Amnesty International Polska. Agencja została także nagrodzona w kategorii techniki (animacja) za pracę “Artegence Reel 2014”. Idea Bank SA odebrał nagrodę główną w kategorii kampania za realizację pt. “Duma przedsiębiorcy”. BrightMedia odebrała Kreaturę w kategorii techniki (web design) za przygotowanie projektu “Powstanie Warszawskie” dla Muzeum Powstania Warszawskiego (strona Warsawrising.eu).
Po raz drugi przyznano nagrodę w kategorii ambient im. Konrada Świebody. Odebrała ją agencja Biuro Podróży Reklamy za projekt “Bambino – małe dzieła sztuki” przygotowany dla marki Bambino (St. Majewski).