Kraj

Biuro reklamy Grupy Polskapresse uruchomiło pakiet reklamowy Wider TV Guide

Wider TV Guide skupia trzy przewodniki telewizyjne: "Tele Magazyn", "Tele Program" oraz "TV Przewodnik".

Wider TV Guide to kolejny produkt wchodzący w skład pakietów Wider Ads Solutions, które Grupa Polskapresse uruchomiła w kwietniu br. Nowy pakiet skierowany jest do czytelników prasy telewizyjnej, a jego oferta obejmuje trzy tytuły dodatków telewizyjnych ukazujących się razem z dziennikami Polskapresse, Mediów Regionalnych oraz Express Media – “Tele Magazyn”, “Tele Program” oraz “TV Przewodnik”. Nakład 19 dzienników ukazujących się razem z trzema dodatkami TV wchodzącymi w skład pakietu Wider TV Guide to 1,041 mln  egz. (wg ZKDP, sierpień 2014). Wider łączy ofertę reklamową wszystkich tytułów i serwisów należących do Grupy Polskapresse. Oferta reklamowa Wider zawiera pakiety skierowane do prasy płatnej i bezpłatnej – Wider Prasa, oraz serwisów internetowych Wider Net. Za sprzedaż pakietu Wider TV Guide odpowiedzialne są biura reklamy Polskapresse, Mediów Regionalnych i Express Media.