Kraj

Black Energy drink powraca w kamanii PZL [wideo]

Za budżet mediowy kampanii TV odpowiada Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH3IQE-YnGfY%22%7D
Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca w nowej kampanii promocyjnej. Głównym kanałem komunikacji loterii, w której można wygrać dwa samochody Porsche i dwa loty zero Gravity, jest TV wraz ze wsparciem działań w digitalu i na kanałach social media klienta. Loteria będzie również wspierana w punktach sprzedaży przez działania POS.

Autorem kreacji jest PZL, za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada Film Reaktor. Planowanie i zakup  kampanii TV – Havas Media.