Kraj

Black Red White komunikuje zniżki na meble młodzieżowe [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Deloitte Digital.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fwwe_z62NDvc%22%7D
Ruszyła nowa odsłona komunikacji “Dziękujemy, że tworzysz Dom” grupy meblarskiej Black Red White. Kampania promuje akcję, w ramach której klienci sklepu będą mogli skorzystać ze zniżki na meble młodzieżowe.

Deloitte Digital odpowiedzialna jest za działania ATL oraz wyznaczanie kierunku komunikacji marki w innych kanałach. Przy stworzeniu kolejnej kampanii Deloitte Digital wspierał dom produkcyjny Film Produkcja oraz studia: Głośno (odpowiedzialne za dźwięk) i Miło (zajmujące się postprodukcją). Media dla Black Red White planuje i kupuje Starcom.