W pierwszej połowie listopada zakończył się pierwszy etap konkursu “Seven ways to sin by Black”. Przez miesiąc za pomocą specjalnej aplikacji na profilu marki z portfolio FoodCare swoje zgłoszenia do udziału w ekskluzywnej sesji zdjęciowej nadesłało ponad 3 tys. kandydatek. Spośród nich wybranych zostało sześć kobiet, które wzięły udział w sesji do kalendarza.
Ta limitowana edycja kalendarza Black Energy Drink – “Seven ways to sin by Black” – pojawi się na rynku w limitowanej serii 500 numerowanych egzemplarzy. Tytułowe siedem grzechów jest jednocześnie opisem świata marki Black (Vanity, Sensuality, Lust, Naughtiness, Arrogance, Fickleness, Playfullness). W projekt zaangażowana została znana fotograf Marlena Bielińska. Kalendarz nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży, zostanie rozdystrybuowany do wyselekcjonowanej listy odbiorców.
Za produkcję kalendarza odpowiada Grey Group. Za kreację spotu wspierającego wprowadzenie kalendarza na rynek odpowiada Media Lounge. Spot wyświetlany jest wyłącznie w Facebooku marki i kanale YouTube marki Black.