Kraj

Black wprowadza na rynek "grzeszny" kalendarz

W projekcie dla FoodCare biorą udział uczestnicy konkursu marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8fX6HgQgkpg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W pierwszej połowie listopada zakończył się pierwszy etap konkursu “Seven ways to sin by Black”. Przez miesiąc za pomocą specjalnej aplikacji na profilu marki z portfolio FoodCare swoje zgłoszenia do udziału w ekskluzywnej sesji zdjęciowej nadesłało ponad 3 tys. kandydatek. Spośród nich wybranych zostało sześć kobiet, które wzięły udział w sesji do kalendarza.

Ta limitowana edycja kalendarza Black Energy Drink – “Seven ways to sin by Black” – pojawi się na rynku w limitowanej serii 500 numerowanych egzemplarzy. Tytułowe siedem grzechów jest jednocześnie opisem świata marki Black (Vanity, Sensuality, Lust, Naughtiness, Arrogance, Fickleness, Playfullness). W projekt zaangażowana została znana fotograf Marlena Bielińska. Kalendarz nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży, zostanie rozdystrybuowany do wyselekcjonowanej listy odbiorców.

Za produkcję kalendarza odpowiada Grey Group. Za kreację spotu wspierającego wprowadzenie kalendarza na rynek odpowiada Media Lounge. Spot wyświetlany jest wyłącznie w Facebooku marki i kanale YouTube marki Black.