Kraj

Reklama

Marketing

Blik reklamuje kolejną loterię

Pula nagród w czwartej edycji to 2,6 mln zł.

Firma Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych Blik, wystartowała z kampanią reklamującą czwartą edycję Blikomanii – loterii, w której pula nagród to ponad 2,6 mln zł, w tym dziewięć rocznych pensji o łącznej wartości 84 tys. zł każda i 15 tys. czeków o wartości 100 lub 200 zł. Loteria potrwa do 30 sierpnia br.

W reklamach występuje popularny aktor Tomasz Kot, który jest twarzą reklamową marki Blik. Kampania jest realizowana m.in. w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, radiu i kinach.

Celem loterii i kampanii jest przyciągnięcie nowych użytkowników Blika. – Mamy nadzieję, że możliwość wygranej zachęci nie tylko obecnych, ale także nowych użytkowników do płatności Blikiem wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR PSP.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry.