Kraj

Blik zachęca do #shopsharingu

Zrób zakupy dla siebie i znajomych, a rozliczycie się bezgotówkowo.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPmteC9jqjKk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych Blik, prowadzi kampanię, w której pod hasłem “Zachowaj zdrowy dystans” promuje inicjatywę #shopsharingu, czyli robienie zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów, i rozliczanie się za zakupy bezgotówkowo – za pomocą usługi przelew na numer telefonu.

– Nasze dotychczasowe kampanie z udziałem MC Silka cieszyły się bardzo dużą popularnością. Często spoty z jego udziałem krążą w internecie dzięki naszym użytkownikom. Chcemy raz jeszcze wykorzystać ten potencjał, aby zwrócić uwagę na to, że zachowanie dyscypliny i pozostawanie w domu mogą ograniczać epidemię. Jednocześnie chcemy przypomnieć, że w tym trudnym czasie powinniśmy pomagać sobie nawzajem, dbać o bliskich – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR PSP. – Shopsharing, czyli wspólne zakupy, podczas których jedna osoba kupuje dla wszystkich, mogą ograniczać ryzyko, zmniejszają kolejki. Na koniec można się rozliczyć, zachowując zdrowy dystans, przelewem na telefon Blik – dodaje.

Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się firma produkcyjna Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił Spark Foundry.

Kampanię zrealizowano całkowicie zdalnie.

– Postanowiliśmy pójść o krok dalej niż znane z innych produkcji nagrania telefonami. Dostarczyliśmy każdemu z aktorów odpowiednio przygotowaną i zdezynfekowaną paczkę ze sprzętem. Zapewniliśmy także transmisję na żywo online. Dzięki temu wszyscy zaangażowani mogli pracować zdalnie, na pięciu oddzielnych planach reklamowych z udziałem siedmiu aktorów, dzieci i zwierząt – opisuje Paweł Kucharczyk, managing partner Media Ready.