Kraj

Blogerzy pracują dla Streetcomu

Agencja stworzyła platformę blogową.

Agencja Streetcom Polska stworzyła na swojej stronie internetowej nową platformę dla blogerów – Streetcom Blog Team. Jest to grupa osób, które piszą blogi o rozmaitej tematyce, np. modowej, kulinarnej czy lifestyle. Łącznie w bazie firmy jest obecnie kilkuset blogerów.

Zadaniem blogera Streetcom, który przyjmuje zaproszenie do udziału w kampanii rekomendacji, jest przetestowanie przekazanego przez Streetcom bezpłatnego produktu, jego ocena, zamieszczenie opinii na blogu, a często również zorganizowanie konkursu dla swoich czytelników. Dzięki promocji na nowej platformie blog może poznać cała społeczność Streetcom, która liczy prawie 230 tys. konsumentów i ma ponad 28 tys. fanów w Facebooku.

Agencja Streetcom ma już doświadczenia w kampaniach z blogerami. Prowadziła takie działania m.in. dla Colgate-Palmolive.