Kraj

Bluecloud dołącza do Loyalty Point

W ramach firmy Loyalty Point rozpoczęła funkcjonowanie nowa struktura, która zajmować się będzie tworzeniem strategii oraz kreacji shoppermarketingowych i interactive.

Bluecloud powstała na początku 2014 r. i funkcjonowała wcześniej jako brand kreatywny firmy Cursor. Obecnie zmienia strategię działania i stawia mocno na łączenie działań offline z online.

– Jesteśmy pierwszą agencją shopper-digital na rynku – mówi Łukasz Janowski, head of Bluecloud. – Naszą strategię oparliśmy na podstawie uzyskanych insightów z działów marketingu, gdzie marketerzy mówią wprost, że trudno znaleźć im w ramach jednej struktury skuteczne rozwiązania łączące BTL z digital. Bluecloud jest odpowiedzią na te potrzeby – dodaje.

Bluecloud jest częścią Loyalty Point, który specjalizuje się w tworzeniu i obsłudze programów lojalnościowych, strategiami CRM i data mining. Loyalty Point i Bluecloud współpracują m.in. z IKEA, Raiffeisen Leasing, CCC, S.C. Johnson, LG, Smyk, BPH TFI.