Kraj

BMW rusza z kampanią modelu i3

Kilkanaście dni po debiucie firma komunikuje swój nowy produkt.

Koncern BMW rusza z kampanią BMW i3, pierwszego samochodu w pełni elektrycznego w segmencie premium. Premierę nowego modelu wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji i internecie. W internecie reklamy emitowane są we wszystkich ogólnopolskich portalach, w serwisach z mapami drogowymi oraz serwisach o charakterze lifestyle’owym i biznesowym. Kreacje bazują na spocie wideo oraz rozbudowanych formach richmediowych. W serwisie Money.pl po raz pierwszy w Polsce wykorzystano nowy format reklamowy Kaskada. Stosuje on technologie rich media, dzięki czemu w rozwijalnej części pokazuje trzy różne spoty wykorzystywane w kampanii.

W telewizji kampania emitowana jest w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. W wybranych stacjach spoty emitowane są kontekstowo przy programach o nowych technologiach lub ekologii.

Kreację przygotowała agencja MAB. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative.