Kraj

Reklama

Marketing

BMW w nowej kampanii zaprasza na "kreatywne jazdy" [wideo]

Za koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan.

Marka BMW wystartowała z projektem “BMW – Kreatywne jazdy”. Aktywacja dzieli się na dwa obszary: konkurs kreatywny z nagrodami oraz nagrania masterclass stworzone m.in. przez Monikę Brodkę, Macieja Musiałowskiego i Krzysztofa Zalewskiego.

Pierwsza część aktywacji to konkurs kierowany do branży kreatywnej rozgrywający się w trzech kategoriach: plakat, wideo intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 tys. zł i BMW na miesiąc. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu “Label” Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films i muzyk Krzysztof Zalewski. Podczas festiwalu premierę będą miały masterclassy, w których artyści opowiedzieli o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji.

Kampanię w kanałach online prowadzi Change Serviceplan, przy wsparciu agencji mediowej Mediaplus. Change Serviceplan odpowiada za koncept kreatywny, projekty graficzne, realizację landing page, nadzór kreatywny nad produkcją wideo oraz organizację konkursu. Mediaplus jest odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów online. Produkcją wideo zajął się dom produkcyjny Papaya Films.