Kraj

BNP Paribas Fortis adresuje reklamę do kobiet

Bank prowadzi działania reklamowe w mediach lifestyle'owych.

BNP Paribas Fortis promuje koncepcję “Asystenta w koncie”. W ramach nowej kampanii bank zwraca uwagę klientów na ofertę “konta, które służy pomocą”. Centralnym punktem tej kampanii jest postać “asystenta” uosabiającego pomoc w nagłych sytuacjach. Kampania, w której bank zachęca klientów do korzystania z usług assistance, kierowana jest w szczególności do kobiet. Bank reklamuje się w mediach lifestyle’owych – w prasie oraz portalach skierowanych do kobiet.

– Usługi assistance, czyli szeroki zakres pomocy w codziennym życiu, zaoferowaliśmy wszystkim posiadaczom rachunku w BNP Paribas Fortis. Ze względu jednak na charakter i bardzo praktyczny wymiar tej usługi uznaliśmy, że warto opowiedzieć o nim kobietom, które łączą wiele ról i to one najczęściej są organizatorkami życia rodzinnego – mówi Monika Brudło, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej i marketingu w BNP Paribas Fortis. – Z kobietami rozmawiamy tzw. językiem potrzeb i nawiązujemy do kobiecych kodów komunikacji. Zwracamy uwagę na konkretne korzyści naszej oferty, przywołujemy ciekawe przykłady wykorzystania “Asystenta w koncie”; pokazujemy, jak może się on przydać kobietom w wielu codziennych, czasami nieprzewidzianych sytuacjach – dodaje.

Centralną postacią akcji jest “Asystent w koncie” symbolizujący całodobową pomoc w każdej niemal sytuacji. W specjalnie stworzonym serwisie internetowym znajdują się opisy kont (od S do XL) oraz szczegółowe informacje na temat pakietów usług assistance właściwych dla danego konta. Do korzystania z assistance przekonują opisy przykładowych, tzw. życiowych sytuacji, w których pomocne okazało się wsparcie “Asystenta w koncie”.

Kampania realizowana jest we współpracy z Garden of Words, agencją komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Działania w internecie zaplanował Sales & More.