Kraj

Personalia

Marketing

Top news

Bogdan Gałuszka dyrektorem działu marek własnych Intermarché

Ma 25-letnie doświadczenie w branży handlowej, wcześniej był związany z sieciami Biedronka (Jeronimo Martins Polska), Lidl i Polomarket.

Mat. prasowe Intermarche

Bogdan Gałuszka został dyrektorem działu marek własnych Intermarché (Grupa Muszkieterów). W branży handlowej działa od ponad 25 lat. W Jeronimo Martins Polska jako kierownik ds. jakości, kontroli i sprzedaży odpowiadał za rozwój produktów marek własnych w sklepach sieci Biedronka. Z kolei w Lidlu pełnił funkcję dyrektora zakupów i członka zarządu oraz budował struktury firmy w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. Odpowiadał za zbudowanie od podstaw oraz zarządzanie działem handlowym, a także stworzenie i realizację zasad zarządzania kategoriami asortymentowymi. Związany był także z siecią Polomarket, gdzie zajmował analogiczne stanowiska i odpowiadał m.in. za wdrożenie zasad zarządzania kategoriami produktów czy strategię dla produktów marek własnych.

W Intermarché będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w obszarze marek własnych, wdrożenie nowej architektury marek parasolowych i intensywne rozwijanie tej grupy produktów.

Grupa Muszkieterów skupia blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami dom i ogród Bricomarché. W 2022 r. obroty grupy wyniosły 9,8 mld zł.