Kraj

Boiron wystartował z promocją Sedatifu

Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, za koncept kreatywny odpowiada Boiron.

Wystartowała kampania reklamowa produktu Sedatif, będącego w portfolio Boiron, producenta środków homeopatycznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).

Sedatif to kompleksowy lek działający wspomagająco w stanach nadmiernej pobudliwości nerwowej, nadmiernej nerwowości spowodowanej codziennymi stresami, drażliwości, objawach nerwicy wegetatywnej, zaburzeniach snu.

Kampania ma przede wszystkim charakter świadomościowy. Zaplanowane działania kładą nacisk komunikacyjny na przekazanie głównych benefitów marki, ich celem jest również zaangażowanie użytkowników z grupy docelowej. W kampanii, która potrwa do końca czerwca, zostały wykorzystane 30-sekundowe spoty wideo oraz niestandardowe, wizerunkowe fomaty, tj. rich media. Dodatkowo kampania wspierana jest emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę.

Za markę Sedatif w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska, product manager, oraz Monika Herynowska, kierownik działu marketingu. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media, za koncept kreatywny odpowiada Boiron.