Kraj

Marketing

Bolt nawiązuje współpracę z Fundacją Feminoteka

Ma to służyć podniesieniu standardów bezpieczeństwa zarówno pasażerów i pasażerek, jak i kierowców oraz kierowczyń.

Bolt podkreśla, że stosuje politykę “zero tolerancji” wobec naruszeń bezpieczeństwa i zdrowia użytkowników aplikacji. Aby jeszcze wzmocnić ten przekaz, Bolt opublikował w marcu na firmowym blogu standardy bezpieczeństwa, a 25 kwietnia ogłosił rozpoczęcie współpracy z Fundacją Feminoteka, która niesie pomoc kobietom doświadczającym przemocy. W ramach współpracy powstaną treści szkoleniowe dla kierowców w tym specjalnie opracowany webinar. Ponadto Fundacja ponownie przeszkoli pracowników Bolta, którzy na co dzień mają kontakt z użytkownikami aplikacji. Osoby poszkodowane mają być kierowane bezpośrednio do Fundacji Feminoteka, która udzieli im niezbędnej pomocy i opieki. 

Działania Bolta są odpowiedzą na wydarzenia z lutego br. 23-letni kierowca Bolta podejrzany o molestowanie pasażerki usłyszał zarzuty i został tymczasowo aresztowany na trzy miesiące. Sprawa była szeroko komentowana na profilu Bolta na Facebooku. Poszkodowana opisała sytuację, twierdząc m.in., że firma zaoferowała jej początkowo wyłącznie zwrot pieniędzy za przejazd.