Kraj

Reklama

Bolt z ogólnopolską kampanią o bezpieczeństwie

Patronat nad kampanią, realizowaną m.in. na nośnikach OOH w Warszawie, objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Ogólnopolska kampania Bolta “Pokaż mi jak parkujesz, a powiem Ci kim jesteś” ma przyczyniać się do budowania świadomości użytkowników na temat bezpiecznej jazdy hulajnogą elektryczną. W kreacjach wykorzystane zostały postacie motocyklistów, którzy w przewrotny sposób namawiają użytkowników do przestrzegania zasad bezpiecznej jazdy: niejeżdżenia po alkoholu, podróżowania hulajnogą w pojedynkę czy też poprawnego parkowania. Nietypowe wizualizacje będzie można zobaczyć w ponad 20 lokalizacjach w Warszawie oraz w kanałach internetowych. Patronat nad kampanią objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. 

Naszą uwagę przykuła społeczność motocyklistów. To ciekawa grupa – wbrew powszechnej opinii, sumiennie przestrzegająca zasad ruchu drogowego, dbająca o swoje pojazdy i tworząca na drodze zwartą wspólnotę, opartą na wzajemnym szacunku. Dlaczego zatem nie przełożyć tych wartości i zachowań na hulajnogi? Nikt lepiej nie zachęci użytkowników hulajnóg Bolt do odpowiedzialnej jazdy jak motocyklista – mówi Dominika Pęk, marketing manager Bolt w Polsce.