Zagranica

Bombay Sapphire podkreśla rolę kreatywności w najnowszej kampanii

Należąca do Bacardi marka ginu uczyniła twarzami kampanii trzech współczesnych artystów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-qYrwZp__D0%22%7D
Globalna kampania z budżetem 20 mln dol. jest kontynuacją dotychczasowego przekazu marki “Stir Creativity” podkreślającego, że w każdym z nas kryje się artysta. W kampanii bierze udział trójka artystów: rzeźbiąca w szkle Amerykanka Amber Cowan, francuska twórczyni kreacji z papieru Maud Vantours oraz pracujący ze światłem amerykański artysta wizualny Bradley G. Munkowitz, używający pseudonimu Gmunk. Slogan najnowszej kampanii brzmi “Odkryj możliwości wewnątrz” (“Discover the Possibilities Within”), a hiperrealistyczny film wyprodukowany przez londyńskie studio ManvsMachine pokazuje “w pigułce” proces kreatywny, w wyniku którego powstają spektakularne dzieła trójki artystów.

Kampania Bombay Sapphire pojawi się w kanałach digital, OOH, VoD oraz telewizyjnym na rynkach amerykańskim, EMEA i APAC. Aktywacje experiential zaplanowano w Londynie, Nowym Jorku i Mediolanie. Bombay Sapphire jest też globalnym partnerem targów sztuki Frieze Art Fairs w Los Angeles i Nowym Jorku. Victoria Morris, global vice-president Bombay Sapphire, zapowiedziała, że szczególny nacisk będzie położony na platformy Instagram i Pinterest, zgodnie ze strategią marki zakładającą zwiększenie inwestycji w digital.

W ramach kampanii “Discover the Possibilities Within” Bombay Sapphire nawiązał też współpracę z brytyjskimi twórcami murali Global Street Art (GSA) i Hypebeast. Umowa obejmuje stworzenie czterech murali w Londynie, Manchesterze, Brighton i Edynburgu.