Globalna kampania z budżetem 20 mln dol. jest kontynuacją dotychczasowego przekazu marki “Stir Creativity” podkreślającego, że w każdym z nas kryje się artysta. W kampanii bierze udział trójka artystów: rzeźbiąca w szkle Amerykanka Amber Cowan, francuska twórczyni kreacji z papieru Maud Vantours oraz pracujący ze światłem amerykański artysta wizualny Bradley G. Munkowitz, używający pseudonimu Gmunk. Slogan najnowszej kampanii brzmi “Odkryj możliwości wewnątrz” (“Discover the Possibilities Within”), a hiperrealistyczny film wyprodukowany przez londyńskie studio ManvsMachine pokazuje “w pigułce” proces kreatywny, w wyniku którego powstają spektakularne dzieła trójki artystów.
Kampania Bombay Sapphire pojawi się w kanałach digital, OOH, VoD oraz telewizyjnym na rynkach amerykańskim, EMEA i APAC. Aktywacje experiential zaplanowano w Londynie, Nowym Jorku i Mediolanie. Bombay Sapphire jest też globalnym partnerem targów sztuki Frieze Art Fairs w Los Angeles i Nowym Jorku. Victoria Morris, global vice-president Bombay Sapphire, zapowiedziała, że szczególny nacisk będzie położony na platformy Instagram i Pinterest, zgodnie ze strategią marki zakładającą zwiększenie inwestycji w digital.
W ramach kampanii “Discover the Possibilities Within” Bombay Sapphire nawiązał też współpracę z brytyjskimi twórcami murali Global Street Art (GSA) i Hypebeast. Umowa obejmuje stworzenie czterech murali w Londynie, Manchesterze, Brighton i Edynburgu.