Kraj

Bonduelle startuje z kampanią

Promocja została przygotowana we współpracy z marką Bosch.

Startuje loteria marki Bonduelle pod hasłem “Kupuj produkty Bonduelle i codziennie graj o nagrody”. Ogólnopolskie działania rozpoczną się 23 października i potrwają przez siedem tygodni. Promocja obejmuje gamę produktów w puszkach, słoikach i produkty mrożone. Działania zostały przygotowane w partnerstwie z marką Bosch. W trwającej do końca roku loterii klienci, którzy kupią trzy produkty Bonduelle, mogą wygrać 239 sprzętów kuchennych od marki Bosch.

Ogólnopolską promocję Bonduelle Polska wspiera kampanią reklamową w największych, ogólnopolskich stacjach radiowych – Radiu Zet i RMF FM, wzmocnionym przekazem emitowanym w grupie 22 stacji lokalnych i regionalnych RMF Classic i RMF Maxxx. Komunikacja akcji będzie obecna także w magazynach na tablety (“I Am”, “Ego”, “In”, “Smaq”, “MyMamy”, “Workout”, “Hashtag”, “Good Mood”), w mediach społecznościowych oraz w sklepach (materiały POS). Umieszczone na puszkach kukurydzy Bonduelle naklejki informują o szczegółach loterii.
Organizatorem oraz autorem kreacji jest agencja First Line Polska. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Vizeum.