Kraj

Bonduelle z letnią kampanią

Producent warzyw w puszkach zachęca latem do oszczędzania czasu na gotowaniu.

Bonduelle z letnią kampanią
Firma Bonduelle wystartowała z letnimi działaniami promocyjnymi. W czasie biwaków, wyjazdów zachęca do tworzenia, jak przekonuje, szybkich i prostych posiłków, które mają oszczędzić czas dla najbliższych i pozwolić przygotować pożywne dania.
Bonduelle rozpoczyna promocję kompleksowej oferty swoich dań gotowych – fasoli w sosach “Na ciepło”, która opiera się na koncepcie smaków z różnych kuchni świata. Producent przekonuje, że dzięki produktom marki można skosztować smaków Teksasu, Meksyku czy Indii.
Marka wystartowała właśnie z promocją produktów “Na ciepło” w internecie, a akcja obejmuje wiele nowych dla marki kanałów dotarcia, m.in. RTB, Adwords, Facebook, reklamy na urządzeniach mobilnych czy kampanie e-mailingowe. Jak zapewnia biuro prasowe marki, działania te mają na celu zapoznać konsumentów z szeroką ofertą produktową marki i pokazać łatwość transportu produktów w puszce.
Kampanię wspierają także działania in-store, bezpośrednio w miejscach sprzedaży w postaci degustacji i animacji oraz materiałów POS.
Kampania potrwa do końca czerwca. Za kampanię odpowiedzialna jest krakowska agencja Novem. Biuro prasowe poinformowało, że Novem na potrzeby działań również zajmuje się zakupem mediów.