Marka Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) rozpoczyna kampanię obejmującą, m.in. spot TV, platformę edukacyjną i promocje sprzedażowe.
Wiosenną odsłonę kampanii zmywarek Bosch, będącej efektem współpracy z marką Finish, rozpoczęła promocja sprzedażowa. Każdy, kto zakupi zmywarkę Bosch w klasie energetycznej A+++ i A++, otrzyma zwrot 150 zł oraz prezent w postaci zestawu produktów czyszczących Finish Quantum Lemon. O akcji promocyjnej informują materiały POS (naklejki, ulotki, bannery i stojaki) oraz spot telewizyjny, emitowany w największych stacjach TV do marca br.
Działaniami wspierającymi kampanię są aktywności w mediach społecznościowych, na porównywarkach cenowych, stronach partnerów handlowych oraz specjalnej stronie www.eksperci-od-zmywarek.pl.
Kreację kampanii TV przygotowała agencja Havas London. Wsparcie w internecie prowadzi Insignia. Materiały POS stworzyła 3M Projekt. Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.