Kraj

Bosch i Finish w jednej kampanii [wideo]

Kreację spotu TV stworzyła agencja Havas London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYsx1m5mvV3I%22%7D
Marka Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) rozpoczyna kampanię obejmującą, m.in. spot TV, platformę edukacyjną i promocje sprzedażowe.

Wiosenną odsłonę kampanii zmywarek Bosch, będącej efektem współpracy z marką Finish, rozpoczęła promocja sprzedażowa. Każdy, kto zakupi zmywarkę Bosch w klasie energetycznej A+++ i A++, otrzyma zwrot 150 zł oraz prezent w postaci zestawu produktów czyszczących Finish Quantum Lemon. O akcji promocyjnej informują materiały POS (naklejki, ulotki, bannery i stojaki) oraz spot telewizyjny, emitowany w największych stacjach TV do marca br.

Działaniami wspierającymi kampanię są aktywności w mediach społecznościowych, na porównywarkach cenowych, stronach partnerów handlowych oraz specjalnej stronie www.eksperci-od-zmywarek.pl. 

Kreację kampanii TV przygotowała agencja Havas London. Wsparcie w internecie prowadzi Insignia. Materiały POS stworzyła 3M Projekt. Media zaplanował i kupił ZenithOptimedia Group.