Kraj

Bosch promuje urządzenia z niebieskiej linii

On Board PR Ecco Network realizuje globalną kampanię Boscha promującą narzędzia dla profesjonalistów.

Agencja On Board PR Ecco Network we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH realizuje globalną kampanię firmy Bosch Elektronarzędzia. Celem projektu jest budowanie znajomości ośmiu nowych elektronarzędzi z linii niebieskiej, czyli dla profesjonalistów. Kampania potrwa do końca tego roku.

Kampanię podzielono na trzy etapy: relacje z mediami budujące znajomość nowych produktów niebieskiej linii, Tool Box obejmujący m.in. prezentację case studies z całej Europy i testy produktów oraz działania wokół Bosch ProTeam – interaktywnej platformy dla ekspertów i specjalistów rynku budowlanego.

W ramach tego projektu profesjonaliści mogą testować i wypowiadać się nt. nowych elektronarzędzi z niebieskiej linii. Relacje z testów będą widoczne online m.in. na YouTube i w mediach społecznościowych.

W On Board PR Ecco Network wszystkie etapy kampanii zrealizuje zespół Doroty Ciszek, który od 2003 roku prowadził dla firmy Bosch projekty komunikacyjne dla niebieskiej i zielonej linii elektronarzędzi, m.in. House of Bosch. (TW)