Wystartowała nowa kampania wizerunkowa Botanica by Air Wick (Reckitt Benckiser) i WWF, w ramach której marka z portfolio Reckitta będzie działać na rzecz ochrony łąk kwietnych. Za stworzenie strategii, przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Havas Warsaw. Kampania obejmuje komunikację w internecie.
W kampanii postanowiono zwrócić uwagę konsumentów na problem związany ze spadkiem różnorodności biologicznej, przejawiający się olbrzymią liczbą zagrożonych gatunków roślin i zwierząt w Polsce. W kreacji przedstawiono również gatunki, które już bezpowrotnie wyginęły. Rozwiązaniem tego problemu jest m.in. ochrona łąk, gdyż jedna łąka może być domem dla nawet 300 gatunków roślin i zwierząt. Botanica by Air Wick przy wsparciu WWF zamierza stworzyć obszary chronione, aby podarować łąki naturze na zawsze i w ten sposób przyczynić się do ochrony bioróżnorodności.
Botanica wspiera finansowo WWF w działaniach na rzecz ochrony i odbudowy kluczowych siedlisk łąkowych na całym świecie.