Bank BPH rozda 200 ekspresów do kawy Nescafe Dolce Gusto w promocji “Zbliżaj kartę i wygrywaj” skierowanej do nowych właścicieli kart kredytowych Visa.
Klienci, którzy do 21 kwietnia br. złożą wniosek, a następnie podpiszą umowę o jedną z trzech klasycznych kart kredytowych, wezmą udział w akcji promocyjnej. Warunkiem udziału jest dokonanie w ciągu dwóch miesięcy od dnia zawarcia umowy transakcji zbliżeniowych o wartości do 50 zł.
Wygra 200 osób, które w tym okresie będą najintensywniej korzystały z płatności zbliżeniowych tymi kartami (będą miały największą liczbę takich transakcji). Klienci nie muszą zgłaszać swoich transakcji – bank automatycznie wygeneruje listę zwycięzców.
Tę promocję bank reklamuje w internecie i poprzez materiały w swoich placówkach – ich kreację przygotowała agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy.
Bank BPH oferuje karty kredytowe Visa z funkcją zbliżeniową w trzech programach: Autokarta, Karta Zakupowa i Karta Złotówka. Płacąc Autokartą i Kartą Zakupową, klienci otrzymują zwrot części poniesionych wydatków – do 25 zł miesięcznie (czyli do 300 zł rocznie). W przypadku Autokarty bank zwraca klientom 2,5 proc. wydatków na zakup paliwa na wszystkich stacjach benzynowych, natomiast przy Karcie Zakupowej zwraca 1,5 proc. wartości wszystkich zakupów.