Kraj

Brain dla Cyfrowego Polsatu

Kampania zachęca do pomocy osobom starszym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9DZFr7FCp4Q%26list%3DPLSW0gHYvveE1esnDXGSiiWHMgSutzUi7Y%26index%3D4%22%7D
Cyfrowy Polsat, właściciel Polkomtela – operatora sieci komórkowej Plus, platformy telewizji satelitarnej Cyfrowy Polsat, Telewizji Polsat oraz stacjonarnego operatora telekomunikacyjnego Netia, przygotował kampanię społeczną, w której zachęca do pomocy seniorom. Jej celem jest zwrócenie uwagi na osoby starsze, których życie w czasie trwającej epidemii jest wyjątkowo trudne. Konieczność odnalezienia się w cyfrowej rzeczywistości, robienie zakupów czy płacenie rachunków podczas trwającej epidemii to dla wielu starszych osób wyzwanie. Spoty promujące kampanię pokazują, jak w prosty sposób każdy z nas może pomóc seniorom w załatwianiu codziennych spraw.

– Przebieg epidemii zależy w dużym stopniu od nas samych, od tego, jaką postawę przyjmiemy. Dotyczy to nie tylko ograniczenia zachorowań, ale także ułatwienia przejścia przez ten trudny czas osobom, dla których jest to szczególne wyzwanie. Do takiej grupy należą właśnie seniorzy, którym poświęciliśmy naszą kampanię. Wierzymy, że drobne gesty mogą przynieść wielkie rezultaty – mówi Mirosław Błaszczyk, prezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtela.

Kreację kampanii opracowała agencja reklamowa Brain (Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski). Spoty wyprodukowało studio TFP. Wyreżyserował je Bartosz Prokopowicz. Postprodukcję zrealizowało studio RIOdePost, a zakup mediów – Polsat Media.