Kraj

Reklama

Marketing

Dawny brand hero w komunikacji Obi od Publicis Groupe

Głosu bobrowi użyczył popularny aktor dubbingowy Jarosław Boberek.

Wystartowała nowa kampania marketingowa marki Obi, w której pojawia się dawny brand hero – Bóbr. Sieć marketów DIY w ten sposób promuje nową akcję – Bobrowe Bonusy. Aktywacja konsumencka oparta jest na mechanizmie zbierania naklejek, w zamian za które konsumenci mogą odebrać rabaty na kolejne zakupy. Głosu bobrowi użyczył popularny aktor dubbingowy Jarosław Boberek.

Nowa kampania obejmuje adaptowane spoty telewizyjne i tworzoną lokalnie komunikację w digitalu i social mediach – na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTube.

Działania zrealizowały agencje należące do struktur Publicis Groupe. Za strategię komunikacji marki, adaptację spotów, kreację materiałów digitalowych i consulting mediowy odpowiada Saatchi & Saatchi. Agencja mediowa Zenith zajmuje się strategicznym planowaniem i zakupem mediów.