Brand New Galaxy tworzy Global Partnership Office, międzynarodowy zespół odpowiedzialny za relacje biznesowe z kluczowymi klientami i agencjami partnerskimi.
Zespół ekspertów Brand New Galaxy będzie kierowany przez Adila Khana (CEO BNG MEA). Wraz z Khanem Global Partnership Office współtworzą Darko Bosiljčić, dotychczas business operations director MEA, oraz Frank Carvalho, pełniący wcześniej funkcję managing directora biura BNG w Amsterdamie. Dla Adila Khana, nowego chief client partnera Global Partnership Office, jest to dodatkowe stanowisko, podczas gdy zarówno Bosiljčić, jak i Carvalho w pełnym wymiarze obowiązków przyjmują role global client partners.

– Wraz z otwarciem oddziałów w Dubaju i Amsterdamie, przejęciem content26 w USA i naszym partnerstwem ze Stagwell doświadczamy gigantycznego przyspieszenia, jeśli chodzi o rozwój naszego globalnego biznesu. Jest to fantastyczna trajektoria, na której znajduje się całe BNG, wymaga jednak silnego i dojrzałego zarządzania prestiżowymi relacjami biznesowymi. To właśnie będzie główny cel nowo powstałego Partnerhsip Office. Głęboko wierzę, że Adil wraz z Darko i
Frankiem doskonale nadają się do wypełnienia tej misji – skomentował Michał Glapiński, chief growth officer w Brand New Galaxy.
– W miarę jak skalujemy i zarządzamy coraz większą liczbą globalnych klientów, chcemy skupić nasze wieloletnie doświadczenie i różnorodne kompetencje na zapewnieniu im wzrostu. Zarówno Darko, Frank, jak i ja pozostaniemy blisko naszych obecnych klientów, mając jednak bardziej bezpośredni wpływ na oferowanie synergii korzyści wynikającej z globalnej oferty grupy. To bardzo interesujący czas dla BNG i cieszę się, że mogę w nim uczestniczyć, obejmując
dodatkową rolę lidera w budowaniu organizacji w skali globalnej – mówi Adil Khan, nowy chief client partner w Brand New Galaxy.