Przetargi

Brand Support wygrywa międzynarodowy przetarg Barbie

Agencja zrealizuje kampanię Barbie Little Fashion Expert na 12 rynkach.

Brand Support wygrywa międzynarodowy przetarg Barbie
Agencja Brand Support zrealizuje kampanię wprowadzającą na rynek nową kolekcję lalek Barbie. Przetarg zorganizowała firma Mattel, właściciel marki. Międzynarodowa kampania Barbie Little Fashion Expert jest wdrażana w 12 krajach. W lutym rusza w Polsce, Rosji Turcji, Grecji, Kazachstanie, Czechach, na Węgrzech i Ukrainie. Szczegółów przetargu nie podano.
Kampania Barbie Little Fashion Expert promuje wiosenną kolekcję lalek Barbie Fashionistas. Działania obejmują wdrożenie platformy internetowej i aplikacji konkursowej, kampanię internetową, materiały POS oraz tag promocyjny do reklamy telewizyjnej.

Głównym narzędziem kampanii jest platforma internetowa Barbie Little Fashion Expert. To specjalnie przygotowana aplikacja, dzięki której dziewczynki mogą kreować własne stylizacje z wykorzystaniem ubrań z nowej kolekcji oraz zdobyć “Certyfikat Małej Ekspertki Mody Barbie”.

Co tydzień dzięki głosom oddanym przez fanów na stronie internetowej autorki najlepszych stylizacji są nagradzane lalkami z najnowszej kolekcji Barbie. Ponadto z pomocą rodziców dziewczynki mogą zgłosić swoje stylizacje do głównego konkursu i wygrać 2-osobowe zaproszenia VIP na pokazy mody.