Kraj

Brandcomm wprowadza gęsinę na polskie stoły

Krajowa Rada Drobiarstwa zainwestuje nawet w product placement.

Wczoraj ruszyła ogólnopolska kampania poświęcona promocji mięsa gęsiego przygotowana przez agencję reklamową Brandcomm odpowiedzialną za opracowanie strategii komunikacji, kreację oraz produkcję.

Kampania została zrealizowana na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa. Akcja prowadzona pod hasłem “Jest tyle okazji, aby świętować” ma na celu odbudowanie w Polsce tradycji spożywania gęsiny jako wyśmienitej potrawy, która zmienia każde przyjęcie w wyjątkową ucztę.

Przewidziany na kampanię budżet w wysokości 2,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Realizacja kampanii obejmuje intensywne emisje dwóch spotów 30-sekundowych w ogólnopolskich stacjach TV, product placement w telewizjach śniadaniowych oraz serialach najczęściej oglądanych przez grupę docelową, a także inserty przepisów do prasy i działania reklamowe w internecie.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Brandcomm, który współpracuje w tym zakresie z Adler Media Group.