
BrandLift, agencja marketingu influencerskiego, przygotuje i przeprowadzi kompleksową kampanię dla Górnośląsko- Zagłębiowskiej Metropolii. Celem działań jest zbudowanie wiedzy o GZM, tak aby odbiorcy wiedzieli, jakie są jej granice i kompetencje oraz jakie korzyści wynikają z nich dla mieszkańców i gości. W ramach prowadzonej akcji GZM chce pokazać innowacje, jakie od lat na tym terenie ułatwiały ludziom życie, oraz ludzi, którzy również dziś wspólnie tworzą nowatorskie rozwiązania.
W kampanii wezmą udział blogerzy, którzy pokażą, czym jest GZM w ujęciu zrównoważonej, zielonej metropolii, transportu zbiorowego, nauki, gospodarki i inwestycji. Twórcy wcielą się w rolę edukatora i informatora nt. GZM. Instagramerzy przedstawią atuty Metropolii, skupią się na ekologii, transporcie i nauce, zaś przedstawiciele rodzin na aspektach lifestyle’owych, powiązanych z życiem rodzinnym. Radek Kotarski zaprezentuje, czym obecnie jest metropolia, czym była w ujęciu historycznym oraz jakie obecnie niesie korzyści dla mieszkańców.
Kampania zorganizowana będzie w formie wyzwań (challange). Kolejni twórcy rzucają wyzwanie dla innych zaangażowanych influencerów do pokazania lub sprawdzenia atutów GZM zgodnie z ich stylem i prezentowaną tematyką.
Działania PR projektu koordynuje 38 Content Communication.