
Celem kampanii “I Come First” przygotowanej na walentynki dla Bras N Things przez specjalizującą się w markach modowych i lifestyle’owych agencję Fabric (część grupy TBWA Sydney), jest podkreślenie i wspieranie zmian zachodzących w tradycyjnych wyobrażeniach o kobietach i ich postrzeganiu siebie. Marka bielizny damskiej zauważyła, że ostatnio rośnie popularność prezentów robionych przez kobiety dla siebie samych. Zarazem ankieta przeprowadzona w 2020 r, wśród ponad 22 tys. kobiet z ponad 20 krajów pokazała, że w skali globalnej jedna na dwie kobiety odczuwa więcej zwątpienia w siebie niż miłości do siebie, a większość chciałaby mieć więcej pewności siebie.
Szacuje się, że Australijczycy wydadzą w br. 415 milionów dolarów na walentynki, a przeciętny prezent będzie kosztował 111 dol.
Bras N Things wraz z markami Bonds, Sheridan i Berlei należy do Hanes Brands Australasia, części amerykańskiej firmy Hanes Brands Inc.